Ασθενής με τεχνητή υποστήριξη…

2

MG_2257-2

Η νυχτερινή Αθήνα δεν είναι και ούτε θα είναι ποτέ όπως παλιά. Μοιάζει με ασθενή σε τεχνητή υποστήριξη αναπνοής. Τα μαγαζιά κυριολεκτικά εκλιπαρούν για πελάτες, ειδικά τις Παρασκευές, δεκάδες κερασμένα τραπέζια για μια καλή εικόνα προς αποφυγήν της αποκάλυψης της αποτυχίας του εκάστοτε «μεγάλου» καλλιτέχνη.

Τα νυχτερινά κέντρα πλέον οδηγούνται σε σμίκρυνση, με χωρητικότητα μέσου όρου τα 300 άτομα. Από δω και πέρα φαίνεται ότι θα επιβιώσουν οι μπουάτ χώροι με πιο trendy μορφή βέβαια, που να συνάδει στο 2016, την εποχή μας. Κερδισμένη φέτος η Άννα Βίσση που κάνει ακριβώς αυτό στο Hotel Ερμού των 300 ατόμων. Πάντα ήταν σωστή στις επιλογές της. Επίσης ο Σταμάτης Κραουνάκης στο Ίδρυμα Κακογιάννη, ο Μαχαιρίτσας και ο Κότσιρας στο Γυάλινο των 350 ατόμων και χώροι όπως το Cabaret με την Έλλη Κοκκίνου των 200 ατόμων, και το Shamone με τη μουσικοθεατρική παράσταση της Τετάρτης με Βασιλική Ανδρίτσου και Φώτη Σεργουλόπουλο και της Πέμπτης με τον Κωνσταντίνο Χριστοφόρου και τη Δέσποινα Ολυμπίου στο περίφημο show τους Disco Banana (φωτογραφία κάτω). Και μην ξεχάσω το outsider της χρονιάς, τις Μέλισσες στο Box.

image2

Οι μεγάλες πίστες απέτυχαν παταγωδώς φέτος να προσελκύσουν κόσμο λόγω της παρακμής του είδους, σε συνάρτηση με την οικονομική κρίση. Φωτεινή εξαίρεση ο σπουδαίος Γιάννης Πάριος στην Ιερά Οδό που πολύ απλά επιβεβαιώνει τις παλιές , αυθεντικές καλλιτεχνικές αξίες που χάθηκαν στις μέρες μας. Για να δούμε όμως τι συμβαίνει αναλυτικά….. 

Η Άννα Βίσση, οι Μέλισσες, ο Κραουνάκης και ο Γιάννης Πάριος είναι, απ’ ότι φαίνεται απ’ τους κερδισμένους της φετινής νυχτερινής Αθήνας.

darra_nikolopoulos_remos_2015_11

Ο Αντώνης Ρέμος για ακόμη μία φορά κάνει μία συνεργασία που ξενίζει τους φανατικούς θαυμαστές του, ειδικά την ομάδα των «διαπλεκομένων» δημοσιοσχετιστών της νύχτας, των γόνων πλουσίων οικογενειών βορείων και νοτίων προαστίων και των κοσμικών που τον ακολουθούν παντού (π.χ στο περιβόητο Νάμμος στη Μύκονο ή στη Θεσσαλονίκη). Εμφανίστηκε φέτος με τον σπουδαίο συνθέτη Χρήστο Νικολόπουλο και τη Φωτεινή Δάρρα (φωτογραφία πάνω), η οποία δεν άρεσε καθόλου και αντικαταστάθηκε πρόσφατα από την Γλυκερία με την ελπίδα να διασώσει το σχήμα ούτως ώστε να γεμίσει το Diogenis Studio. Πάντως επειδή ο Ρέμος είναι πολύ καλός τραγουδιστής, καλά θα κάνουν αυτοί που πάνε και τον βλέπουν να μάθουν να τον βλέπουν σε σχήματα ποιότητας και όχι χαβαλέ.

melisses-18

Οι Μέλισσες στο Box κατάφεραν και ξεκούνησαν την Αθήνα με ένα πρόγραμμα βασισμένο σε ποπ και ροκ ρεπερτόριο.

Ο Σάκης Ρουβάς στο Estate προσπαθεί να γεμίσει το μαγαζί με εκατοντάδες κερασμένα τις παρασκευές, έχοντας τους Onirama μαζί του σε ένα πρόγραμμα που πάει καλύτερα από το προπέρσινο στον Διογένη με την Αγγελική Ηλιάδη που ήταν καταστροφή. Οι κουτσομπόληδες του χώρου λένε ότι τότε, για να μην κλείσει άρον- άρον, υπήρξαν πάρα πολλές φορές που έγιναν «ψαλίδια» στα νυχτοκάματα και που ο Σάκης δεν πληρωνόταν καν. Φέτος αποδεικνύει ότι παρ’ όλη την πολυετή καριέρα του δεν μπορεί να κρατήσει μαγαζί μόνος του. Βέβαια έχει την στήριξη της ελίτ και των «φραγκάτων» της πόλης που αποφέρουν πάντα κάποια έσοδα στο μαγαζί. Η φετινή καταστροφή και το κιτς του όλου θέματος – απ’ ότι διαδίδεται- είναι ότι σε ένα χώρο που λέγεται Estate με τον pop star Ρουβά και το pop group Onirama είσαι αναγκασμένος να ακούς να δολοφονούνται λαϊκά τραγούδια, την στιγμή που ο μεγάλος manager στέλνει δεκάδες σαμπάνιες – κερασμένες φυσικά- για να γίνει ένα κάποιο προσποιητό κέφι…..

Ο Πάνος Κιάμος ευνοείται για άλλη μια φορά από τη μεγάλη προώθηση της οποίας τυγχάνει από τον όμιλο Πολίτη, με τα ραδιόφωνα Sfera και Derti αλλά και από την τεράστια αφισοκόλληση που απολαμβάνει, αφού όλες σχεδόν οι θέσεις για αφίσες στην Αττική ανήκουν στο συγκεκριμένο όμιλο. Παρόλα αυτά ακούγεται ότι δεν έχει τη δυναμική των προηγούμενων ετών. Και για όσους δεν γνωρίζουν, ο όμιλος Πολίτη, αρχικά είχε και νοίκιαζε τις θέσεις για τις διαφημιστικές αφίσες. Μετά μπήκε στο χώρο της νύχτας με μαγαζιά, και μετά στο ραδιόφωνο. Έτσι προωθεί στις αφίσες και στο ράδιο τους τραγουδιστές που εργάζονται στα μαγαζιά του.

Το Caramela χρειάστηκε την προσθήκη του έμπειρου, παλιού και «πατριάρχη» της χαβαλέ μπουζουκοδιασκέδασης, Λευτέρη Πανταζή, στο πλευρό του Πάνου Καλλίδη για να κρατήσει το τετραήμερο Τετάρτη-Σάββατο. «Δεν ακούς σωστή νότα εκεί μέσα» λέει κάποιος φίλος μουσικός. Έτσι κι’ αλλιώς, εκεί μέσα όσοι πάνε δεν πάνε για την μουσική…. απλά θέλουν να ακούγεται ένας θόρυβος….

image (1)

Στο Acro την παράσταση έκλεψε η Ευρυδίκη η οποία προστέθηκε στο πλευρό του περσινού διδύμου Σαμπάνης -Τάμτα. Το σχήμα τελείωσε και μεταφέρθηκε στη συμπρωτεύουσα.

—————————————————————-

Η Νατάσα Θεοδωρίδου με τη Στέλλα Καλλή δεν έκαναν τη διαφορά στο Vox και μάλλον το σχήμα πέρασε απαρατήρητο. Τόσο απαρατήρητο που κανείς δεν πήρε είδηση ότι έκλεισαν πριν την ώρα τους.

Η σύμπραξη Καρρά-Μαζωνάκη στο Έναστρον θεωρήθηκε γενικά ως επιτυχημένη αλλά με επικριτικά σχόλια από μια μερίδα κοινού ως σχήμα αταίριαστο και πολλές φορές βαρετό. Και πανάκριβο! Ο κόσμος θέλει τον Μαζωνάκη σε πιο «φρέσκα» σχήματα, με πιο προχωρημένες ιδέες.

image

Η Άννα Βίσση στην σκηνή του Hotel Ερμού. Μεγάλη τραγουδίστρια και «γάτα» στην δουλειά της…

—————————————————————-

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Υπάρχουν κάποιοι φίλοι που υποστηρίζουν ότι υπάρχουν κι’ άλλα που πάνε καλά. Ο Μαργαρίτης και η Ραλλία ας πούμε, ήταν μέσα στις πετυχημένες συνεργασίες. Αλλά για να τελειώνουμε, για όσα σχήματα δεν σας γράφω σημαίνει ότι δεν κατάφερα να μαζέψω στοιχεία και γνώμες ανθρώπων του περιβάλλοντος μου, που κυκλοφορούν την νύχτα.

2 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ