Τι είναι επιτέλους οι Millennials;

Δεν μας φτάνουν όλα τα άλλα, πρέπει κάθε τόσο να μαθαίνουμε και καινούργιες λέξεις. Τον τελευταίο καιρό διαβάζω και ακούω για κάποιους Millennials. Κάτι καταλάβαινα από τα συμφραζόμενα, αλλά αποφάσισα να το ψάξω καλύτερα το θέμα. Κι έχω να σας πω ότι τα golden boys δεν υπάρχουν πια, ζήτω οι Millennials.

0
449

Δεν μας φτάνουν όλα τα άλλα, πρέπει κάθε τόσο να μαθαίνουμε και καινούργιες λέξεις. Τον τελευταίο καιρό διαβάζω και ακούω για κάποιους Millennials. Κάτι καταλάβαινα από τα συμφραζόμενα, αλλά αποφάσισα να το ψάξω καλύτερα το θέμα. Κι έχω να σας πω ότι τα golden boys δεν υπάρχουν πια, ζήτω οι Millennials.

Οι άνθρωποι που αποτελούν την «ράτσα» των Millennials, είναι κατ’ αρχήν νέοι. Είναι όλοι αυτοί που έχουν γεννηθεί από το 1980 και μετά. Άλλοι γράφουν ότι αυτοί είναι το μέλλον όλων μας, και άλλοι γράφουν ότι είναι μια άνευ προηγουμένου σαπουνόφουσκα. Είναι απλά άνθρωποι που είναι εξαρτημένοι από το κινητό τους, τις φωτογραφίες και το photoshop.

Τι είναι επιτέλους οι Millennials, Golden Boys, Νέα τεχνολογία, Social Media, nikosonline.gr

Στην αρχή διάβασα ότι υπάρχει µία νέα απειλή στην αγορά εργασίας για τα στελέχη ηλικίας άνω των 45 ετών. Και αυτή τη φορά δεν είναι η οικονομική κρίση, που τα τελευταία χρόνια έφερε τα πάνω κάτω στο εργασιακό περιβάλλον, αλλά µια άλλη ηλικιακά ομάδα, διεθνώς γνωστή ως Millennials. Οι εταιρείες φαίνεται ότι έχουν πλέον στρέψει την προσοχή τους στη νέα, ανερχόμενη παραγωγική γενιά που, σύμφωνα µε διεθνείς έρευνες, σε δέκα χρόνια από τώρα θα αποτελεί το 75% του εργατικού δυναμικού παγκοσμίως. Το ποσοστό αυτό φαντάζει κάπως τρομακτικό για την παλαιότερη γενιά – µάλλον είναι, εάν αναλογιστεί κανείς τους κανόνες που ίσχυαν στην αγορά µέχρι το πρόσφατο παρελθόν.

Τι είναι επιτέλους οι Millennials, Golden Boys, Νέα τεχνολογία, Social Media, nikosonline.gr

Οι Millennials εν ολίγοις….

Είναι άτομα που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1980 και του 2000, τα οποία είναι εξοικειωμένα µε τον ψηφιακό κόσμο, έχουν ως οδηγό στη ζωή τους το διαδίκτυο και όχι τα βιβλία, επιδιώκουν, κατά κύριο λόγο, την εμπειρία και όχι την ιδιοκτησία, ενώ σε µμεγάλο ποσοστό είναι άθεοι. Όσο για τα χρήματα τους, οι Millennials δεν τα αποταμιεύουν, αλλά προτιμούν να τα ξοδεύουν σε ταξίδια, ψυχαγωγία, τεχνολογία, social media, συνδρομητική τηλεόραση, αλυσίδες εστιατορίων, πλατφόρμες αναπαραγωγής βίντεο και µμουσικής κ.ά.

Οι άνθρωποι άνω των 40 και 45 χρόνων…

Θεωρούνται πια «κουρασμένοι», ότι δεν έχουν πολλά να δώσουν, ότι η τεχνολογία τους έχει καταστήσει «αμόρφωτους». Μπορεί όμως προσόντα όπως η ευελιξία, η εξοικείωση µε την τεχνολογία, τα πολλά πτυχία και, φυσικά, ο εύκολος χειρισμός των social media είναι µμερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που θεωρούνται ελκυστικά – στοιχεία τα οποία δεν συναντούν µε τόση ευκολία σε στελέχη άνω των 45 ετών- αλλά απ’ την άλλη, οι άνω των 40 έχουν παιδεία, κουλτούρα, πείρα, ευελιξία, επίλυση προβλημάτων, ανάληψη πρωτοβουλιών, διαχείριση συγκρούσεων, επιχειρηματική αντίληψη κλπ.

Καθημερινά πια ακούμε ολοένα και περισσότερο κόσμο να λέει: «Οι εξελίξεις µε ξεπερνούν. Νομίζω ότι χάνω το τρένο. Πώς θα καλύψω όλο αυτό το κενό µε την τεχνολογία, τα νέα μέσα και τα social media;».

Τι είναι επιτέλους οι Millennials, Golden Boys, Νέα τεχνολογία, Social Media, nikosonline.gr Τι είναι επιτέλους οι Millennials, Golden Boys, Νέα τεχνολογία, Social Media, nikosonline.gr

Συγκεκριμένα, τα κριτήρια που λαμβάνουν υπόψη τους οι επιχειρήσεις για την επιλογή ανθρώπινου δυναμικού είναι κυρίως τα προσωπικά χαρακτηριστικά σε ποσοστό 64,19% και οι εξειδικευμένες γνώσεις σε ποσοστό 41,16%. Σημαντικά, όμως, είναι και η µμόρφωση, οι τεχνικές γνώσεις, αλλά και τα πτυχία. Παρ’ όλα αυτά, οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα δυσκολεύονται να βρουν στελέχη που να διαθέτουν τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως η ανάπτυξη αγορών εξωτερικού (43,75%), η ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου (41,14%), οι πωλήσεις (39,16%), τα social media (35,14%) και η παραγωγή (32,16%). Επίσης, έλλειψη συναντούν οι επιχειρήσεις και σε στελέχη όσον αφορά σε προσωπικά χαρακτηριστικά, όπως Παράλληλα, στην Ελλάδα, διαπιστώνουμε συνεχώς την εμφανή πλέον ηλικιακή διάκριση από την πλευρά των εταιρειών.

Παιδιά ψυχραιμία.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χώρες, οι επιχειρήσεις, οι οικονομίες και οι κοινωνίες τους χρειάζονται όλους: Τους νέους για τον διαφορετικό τρόπο σκέψης, το πάθος και την ορμή που τους διακρίνει, αλλά και τους μεγαλύτερους για την πείρα και τις γνώσεις τους. Το ζητούμενο είναι να επιτευχθεί ισορροπία μεταξύ των δύο.

Τι είναι επιτέλους οι Millennials, Golden Boys, Νέα τεχνολογία, Social Media, nikosonline.gr Τι είναι επιτέλους οι Millennials, Golden Boys, Νέα τεχνολογία, Social Media, nikosonline.gr

Διαβάστε και άλλο σχετικό άρθρο, για μια έρευνα σοκ που έγινε για τους Millennials

http://www.nikosonline.gr/millennials-%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CE%BF%CE%BA/

Τι είναι επιτέλους οι Millennials, Golden Boys, Νέα τεχνολογία, Social Media, nikosonline.gr

Στην ενότητα COSMOS θα βρείτε πολλά άρθρα με θέματα και προσωπικότητες απ’ όλο τον κόσμο.

http://www.nikosonline.gr/category/cosmos/

Τι είναι επιτέλους οι Millennials, Golden Boys, Νέα τεχνολογία, Social Media, nikosonline.gr

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here