«Τα περισσότερα μουσεία και οι γκαλερί τέχνης εξακολουθούν να βλέπουν τα social media ως ένα παιχνιδάκι για εφήβους νάρκισσους που θέλουν να φωτογραφίζουν με το κινητό το πρωινό τους. Δεν πιστεύουν ότι πρόκειται για ένα σοβαρό εμπορικό εργαλείο»
Αυτό δήλωσε ο Joe Kennedy στο Business Insider, μια και τώρα όλοι θέλουν να τους προβάλουν και να τους κάνουν συνεντεύξεις. Δύο πανέξυπνα παιδιά που σε ηλικία μόλις 22 ετών, και οι δυο απόφοιτοι πανεπιστημίου, ο Joe Kennedy και ο Jonny Burt αποφάσισαν ότι ήρθε καιρός να ανοίξουν τη δική τους γκαλερί έργων τέχνης. Το μόνο που είχαν ήταν ένας χώρος 27 τ.μ, δίπλα σε ένα κρεοπωλείο στην αναδυόμενη ποπ περιοχή Chiswick, στο Λονδίνο, αλλά είχαν και την αποφασιστικότητα να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δύναμη του Instagram.
Σήμερα, τρία χρόνια μετά, έχουν αναπτύξει ένα online δίκτυο από νέους, διεθνείς αγοραστές από το Χονγκ Κονγκ, τη Μέση Ανατολή μέχρι και τις ΗΠΑ και διαθέτουν καινούργιο χώρο 370 τ.μ στο Soho στο οποίο φιλοξενούν έργα καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο. Στα άμεσα τους σχέδια είναι να επεκτείνουν την επιχείρηση τους διεθνώς κάνοντας franchising.
Πώς δυο 25χρονοι άλλαξαν μια για πάντα τη λειτουργία των γκαλερί
Ο Burt και ο Kennedy έχουν πάρει τα social media στα σοβαρά. Η τελευταία έκθεσή τους, με τίτλο Paintguide, η οποία έγινε διάσημη μέσω Instagram, έφερε κάτω από την ίδια στέγη 61 καλλιτέχνες από όλον τον κόσμο και προσέλκυσε προσωπικότητες, όπως: Jude Law, Bob Geldof και Jean Paul Gautier.
“Meet the 26-year-old entrepreneurs using Instagram to build an art empire from scratch” Έγραψε το Business Insider

Από κάτι τέτοια παιδιά πρέπει να παίρνουμε παραδείγματα και όχι από μερικούς άλλους τεμπέληδες, που κλαψουρίζουν πίνοντας freddo στις καφετέριες….