Η ομοφυλοφιλία στην Βίβλο

Ακόμη και στο πιο ομοφοβικό βιβλίο του κόσμου υπάρχουν νύξεις για αυτήν την αποτρόπαια, την τρομακτική, την φρικιαστική και ανατριχιαστική αμαρτία της ομοφυλόφιλης αγάπης! Αν έχετε Βίβλο στο σπίτι για ανοίξτε την…..

0
240

Ακόμη και στο πιο ομοφοβικό βιβλίο του κόσμου υπάρχουν νύξεις για αυτήν την αποτρόπαια, την τρομακτική, την φρικιαστική και ανατριχιαστική αμαρτία της ομοφυλόφιλης αγάπης! Αν έχετε Βίβλο στο σπίτι για ανοίξτε την…..

Η πιο γνωστή gay ιστορία της Βίβλου είναι αυτή του Δαβίδ και του Ιωνάθαν. Υπάρχουν όμως αναφορές για την Ρουθ και την Ναόμι, όπως επίσης για τον Ασπενάζ και τον Δανιήλ.

———————————

Ρουθ και Ναόμι: Ερωτευμένες γυναίκες

Η ομοφυλοφιλία στην Βίβλο, BIBLE, GAY, ΒΙΒΛΟΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, Δαβίδ και Ιωνάθαν, David and Jonathan: Same-sex love between men in the Bible, nikosonline.gr

Να θυμηθούμε αρχικά την ιστορία της Ρουθ με τη Ναόμι, για τις οποίες διαβάζουμε στην Βίβλο μια ερωτική εξομολόγηση που μοιάζει να βγήκε από ρομαντικό μυθιστόρημα του 19ου αιώνα: Η Ρουθ λέει στη Ναόμι: «όπου πας θα πάω και εγώ και θα μείνω όπου μείνεις. Ο λαός μου θα είναι και δικός μου, ο Θεός σου, Θεός μου. Όπου πεθάνεις θα πεθάνω και εγώ και εκεί θα με θάψουν. Ο Θεός ας με τιμωρήσει αυστηρά αν μας χωρίσει οτιδήποτε άλλο εκτός από το θάνατο».

Αν τα γραφόμενα για τη σχέση της Ρουθ με τη Ναόμι αφήνουν κάποιες αμφιβολίες γιατί δεν αναφέρουν επί λέξει το αν η σχέση τους ήταν και σεξουαλική, τα δύο βιβλία του Σαμουήλ που αναφέρονται στη σχέση του Δαβίδ με τον Ιωνάθαν είναι πιο κατατοπιστικά.

—————————————

Η ομοφυλοφιλία στην Βίβλο, BIBLE, GAY, ΒΙΒΛΟΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, Δαβίδ και Ιωνάθαν, David and Jonathan: Same-sex love between men in the Bible, nikosonline.grΗ ομοφυλοφιλία στην Βίβλο, BIBLE, GAY, ΒΙΒΛΟΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, Δαβίδ και Ιωνάθαν, David and Jonathan: Same-sex love between men in the Bible, nikosonline.gr

Δαβίδ και Ιωνάθαν: Η αγάπη τους ξεπερνούσε αυτήν των γυναικών!

Από την πρώτη στιγμή, που συνάντησε ο μεγαλύτερος γιος του βασιλιά Σαούλ, Ιωνάθαν, τον Δαβίδ η καρδιά του άρχισε να κτυπά δυνατά για αυτόν τον ωραίο και δυνατό –σύμφωνα με τις βιβλικές περιγραφές – νέο, ο οποίος μόλις είχε νικήσει τον Γολιάθ. Η αμοιβαία έλξη των δύο ανδρών περιγράφεται στο βιβλίο «Βασιλειών Α’»: «Η ψυχή του Ιωνάθαν συνεδέθη μετά της ψυχής του Δαυίδ, και ηγάπησεν αυτόν ο Ιωνάθαν ως την ιδίαν αυτού ψυχήν».

Ο Δαβίδ –ανύπαντρος ακόμα- έζησε μαζί με τον Ιωνάθαν στο σπίτι του Σαούλ και… «διέθετο Ιωνάθαν και Δαυίδ εν τω αγαπάν αυτόν κατά την ψυχήν αυτού». Στο συγκεκριμένο βιβλίο της Βίβλου περιγράφονται τρυφερές στιγμές μεταξύ των δύο ανδρών, όπως: «Απεκρίθη Δαυίδ τω Ιωνάθαν και είπε· γινώσκων οίδεν ο πατήρ σου ότι εύρηκα χάριν εν οφθαλμοίς σου»

Η ομοφυλοφιλία στην Βίβλο, BIBLE, GAY, ΒΙΒΛΟΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, Δαβίδ και Ιωνάθαν, David and Jonathan: Same-sex love between men in the Bible, nikosonline.gr

Ακούστε πως έγινε όλη η ιστορία.

Ο Ιωνάθαν, γιος του βασιλιά Σαούλ, ήταν διάδοχος του θρόνου. Αλλά αντί γι’ αυτόν, ο προφήτης Σαμουήλ, ακολουθώντας θεϊκή εντολή, έχρισε διάδοχο τον βοσκό Δαβίδ, πράγμα που προκάλεσε μεγάλη ταραχή στον Σαούλ. Όχι όμως και στον- παραγκωνισμένο από τον θρόνο- Ιωνάθαν, ο οποίος, αντίθετα απ’ ό,τι θα περίμενε κανείς, έγινε καρδιακός φίλος με τον Δαβίδ. Η ψυχή του Ιωνάθαν είχε πλεχτεί με την ψυχή του Δαβίδ και ο Ιωνάθαν τον αγαπούσε σαν να ήταν η δική του ψυχή.

Ο βασιλιάς Σαούλ, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο, όχι μόνο δεν είχε αντίρρηση για αυτή την σχέση των δύο νεαρών αγοριών, αλλά διευκόλυνε μάλιστα και την όλη κατάσταση: «από εκείνη τη μέρα πήρε τον Δαβίδ στο σπίτι του και δεν τον άφησε να επιστρέψει στο σπίτι του πατέρα του». Όπως θα περίμενε κανείς, τα πράγματα πήραν το δρόμο τους: «Τότε ο Ιωνάθαν και ο Δαβίδ έκαναν μια συμφωνία γιατί τον αγαπούσε όπως την ίδια του την ψυχή. Ο Ιωνάθαν γδύθηκε από το ρούχο που φορούσε και το έδωσε στον Δαβίδ μαζί με τα ενδύματά του ακόμη και το σπαθί και το τόξο του και τη ζώνη του». Αν πάρουμε υπόψη μας ότι πριν από 3000 χρόνια δεν υπήρχαν εσώρουχα και ότι η γύμνια ήταν απόλυτο ταμπού για τους Εβραίους, βγάζουμε τα συμπεράσματά μας.

David and Jonathan: Same-sex love between men in the Bible

Η ομοφυλοφιλία στην Βίβλο, BIBLE, GAY, ΒΙΒΛΟΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, Δαβίδ και Ιωνάθαν, David and Jonathan: Same-sex love between men in the Bible, nikosonline.gr

Αλλά η ιστορία δεν σταματά εκεί. Για να βάλει τον Δαβίδ ακόμη πιο μέσα στην οικογένειά του ο Βασιλιάς Σαούλ και να τον κάνει σώγαμπρο, τού προσφέρει για γυναίκα την κόρη του Μιχάλ (αδελφή του Ιωνάθαν) και του λέει επί λέξει: «Αυτή την μέρα θα γίνεις γαμπρός μου μέσω των δύο (μου παιδιών) /διπλός /για δεύτερη φορά». Αναγνώριζε δηλαδή την προϋπάρχουσα «ιδιαίτερη» σχέση του Δαβίδ με τον Ιωνάθαν, ως ισότιμη με το γάμο του Δαβίδ με την κόρη του.

Η ομοφυλοφιλία στην Βίβλο, BIBLE, GAY, ΒΙΒΛΟΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, Δαβίδ και Ιωνάθαν, David and Jonathan: Same-sex love between men in the Bible, nikosonline.gr

Λίγο αργότερα, όταν ο Σαούλ συνειδητοποίησε ότι η Δαβίδ γίνονταν επικίνδυνος για αυτόν, ζήτησε από τον Ιωνάθαν και τους υπηρέτες του να τον σκοτώσουν. Όμως ο Ιωνάθαν που… «ήρετο τον Δαβίδ σφόδρα», τον προειδοποίησε. Και όταν, μερικά κεφάλαια παρακάτω, οι δύο φίλοι χρειάστηκε να χωρίσουν για να πάει ο Ιωνάθαν στη πόλη, φιλήθηκαν και έκλαψαν έως «συντέλειαν μεγάλην». Και έδωσαν όρκο ο Θεός να βρίσκεται για πάντα ανάμεσά τους και ανάμεσα στο σπέρμα τους, εννοώντας προφανώς τους απογόνους τους, αλλά τονίζοντας έτσι την ιδιαίτερα στενή τους σχέση.

Ο Ιωνάθαν τελικά σκοτώθηκε μαζί με τον πατέρα του και τα αδέρφια του σε μια μάχη. Ο Δαβίδ πόνεσε πολύ για τον θάνατο του αγαπημένου του Ιωνάθαν. Έγραψε μάλιστα κι έναν θρήνο («Βασιλειών Β’», στον οποίο επισημαίνει σπαραξικάρδια, ότι o Ιωνάθαν τον αγάπησε περισσότερο από τις γυναίκες: «Αλγώ επί σοι, αδελφέ μου Ιωνάθαν· ωραιώθης μοι σφόδρα, εθαυμαστώθη η αγάπησίς σου εμοί υπέρ αγάπησιν γυναικών» («Ιωνάθαν, σε αγαπούσα πάρα πολύ. Η αγάπη σου για μένα ήταν όμορφη, και ξεπερνούσε αυτή των γυναικών»).

——————————

Ασπενάζ και Δανιήλ: Έρωτας καταδικασμένος.

Η ομοφυλοφιλία στην Βίβλο, BIBLE, GAY, ΒΙΒΛΟΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, Δαβίδ και Ιωνάθαν, David and Jonathan: Same-sex love between men in the Bible, nikosonline.gr

Η τρίτη αναφορά της Παλαιάς Διαθήκης σε μια ασυνήθιστη αγάπη βρίσκεται στο βιβλίο του προφήτη Δανιήλ. Όταν ο Βασιλιάς Ναβοχουδονόσορ κατέλαβε την Ιερουσαλήμ, διέταξε τον Ασπενάζ, τον αρχηγό των ευνούχων, να φέρει στη Βαβυλώνα αιχμάλωτους μερικά παιδιά, όμορφα και έξυπνα, από βασιλική γενιά για να ζήσουν στο παλάτι. Ανάμεσα σ’ αυτά ήταν και ο Δανιήλ. Κατά την παραμονή του στη Βαβυλώνα «ο Θεός έφερε στον Δανιήλ στο έλεος και τον οικτιρμό του πρίγκιπα των ευνούχων». Επειδή έλεος και οικτιρμός είναι έννοιες ταυτόσημες, χρειάζεται να ψάξει κανείς στο πρωτότυπο εβραϊκό (checed w’ raham), για να βρει ότι πρόκειται για «έλεος και τρυφερή αγάπη». Δεδομένου ότι ο Δανιήλ ήταν και αυτός ευνούχος, η τρυφερή αγάπη ανάμεσα στους δύο άντρες μάλλον ήταν το όριο που μπορούσε φτάσει αυτή η σχέση.

———————————————

Πηγές για όλα τα πιο πάνω λεγόμενα 

www.10percent.gr

www.pare-dose.net

www.freeinquiry.gr

www.wikipedia.com

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here