Κολλημένοι στην TV για τις πολιτικές εξελίξεις

0
60

varoufakis-620x330

Αυξήθηκε η μέση ημερήσια τηλεθέαση ακόμη και από αυτή της προεκλογικής περιόδου. Οι τηλεθεατές έδειξαν την προτίμηση τους στα κανάλια που επένδυσαν στην ενημέρωση κατά τη μετεκλογική περίοδο και θέλουν να παρακολουθούν πως τα πάει η νέα κυβέρνηση.

Όπως είναι φυσικό, με κομμένη την ανάσα συνεχίζουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις βλέποντας κάθε είδους ενημερωτικές εκπομπές, προκειμένου να ενημερωθούν για τα τεκταινόμενα. Και φυσικά να μαθαίνουν τι έκανε ο Τσίπρας και τι είπε (ή τι φόρεσε) ο Βαρουφάκης.

Ο μέσος όρος της τηλεθέασης ανέβηκε κατά 15 λεπτά ημερησίως. Από τους κερδισμένους στην κάλυψη των γεγονότων ήταν η ΝΕΡΙΤ, που άγγιξε στο μερίδιο επί των ανοικτών δεκτών το 5,9% (συν 1,3%), κυρίως ο ΣΚΑΪ που έφτασε το 8,8% (συν 1,6%) και το Mega, που βελτίωσε τη θέση του στο 16,1% (συν 0,6%), ενώ απώλειες είχαν ΑΝΤ1 και Alpha (μείον 0,7% αντίστοιχα), αν και προηγούνται με 17,2% και 16,8% παρόλο που ο δεύτερος φιλοξένησε το μετεκλογικό «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», που παρακολούθησαν 2.447.000 (49,5%) κάνοντας το, το δημοφιλέστερο πρόγραμμα της εβδομάδας,

Τις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης με πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα παρακολούθησαν σε απευθείας σύνδεση στα πέντε κανάλια που τη μετέδωσαν ολόκληρη περισσότεροι από 2.625.000 τηλεθεατές (39,5%). Η πλειονότητα συντονίστηκε στον Alpha, που κάλυψε τις δηλώσεις μέσα από το μεγεθυσμένο κεντρικό του δελτίο δυομισάωρης διάρκειας που είδαν 1.036.000 τηλεθεατές (25,3%). Αρκετοί, δεδομένης και της περασμένης ώρας, είδαν την περασμένη Δευτέρα και τις δευτερολογίες του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.

bouli-programmatikes-diloseis_1

2.500.000 τηλεθεατές είδαν τον μετεκλογικό Λαζόπουλο!!!

article9334_w_l

——————————-

Ένα blog για την ζωή, τον άνθρωπο και τις τέχνες. Ακολουθήστε το nikosonline.gr

Twitter: https://twitter.com/NikosOnLineGr

Pinterest: http://www.pinterest.com/NikosOnLine/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here