Γιατί χάθηκε η Παπαρίζου;

15
182

3f93f110c7c3c64c9ca12f6ad18cecb0_L

Όπως ο Σάκης Ρουβάς και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης έτσι και η Έλενα Παπαρίζου απ’ ότι λένε στους μουσικούς κύκλους, αντιμετωπίζει πρόβλημα με την καριέρα της. Έχει πολλά χρόνια να κάνει επιτυχία, έχει πολλές σεζόν να εμφανιστεί κάπου και να γίνει της τρελής, έχει πολύ καιρό να ασχοληθούμε με την καλλιτεχνική της ιδιότητα και όχι με την προσωπική της ζωή. Τι συμβαίνει; Επειδή η Έλενα είναι από τις μεγάλες μου συμπάθειες, και την παραδέχομαι σαν άνθρωπο και σαν τραγουδίστρια, το γεγονός ότι έχει «χαθεί» με στεναχωρεί. Την θεωρώ πολύ καλή για να πάει χαμένη ή να ανακυκλωθεί στην δίνη της ποπ σκηνής και των κουτσομπολιών.

Ο Σάκης, η Έλενα και ο Μιχάλης είναι τεραστίων διαστάσεων pop είδωλα για την χώρα μας με την Έλενα να έχει επιτύχει το «ακατόρθωτο»: να νικήσει δηλαδή για πρώτη φορά την Eurovision, εκπροσωπώντας την Ελλάδα το 2005, την εποχή της μεγαλύτερης ακμής της χώρας. Μια πρώτη θέση στο φεστιβάλ τραγουδιού της Eurovision δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση απ ότι έχουμε διαπιστώσει τα τελευταία χρόνια που ο διαγωνισμός αυτός έχει γίνει μείζον ζήτημα για τα καλλιτεχνικά δρώμενα της ανατολικής κυρίως Ευρώπης.

Ρωτάω ένα φίλο ραδιοφωνικό παραγωγό, απ’ τους λίγους που έχουν απομείνει στο Ελληνικό ραδιόφωνο με γνώσεις και πείρα. Τι συμβαίνει με τον Σάκη, τον Χατζηγιάννη και την Παπαρίζου; Παίζεις τραγούδια τους; Είναι στα πάνω τους; Η απάντηση του έρχεται καταπέλτης.

  • «Με δουλεύεις! Ποια τραγούδια; Τα ίδια και τα ίδια, κατά πολύ υποδεέστερα των παλιών τους επιτυχιών και η Έλενα με μια εμμονή με τα Αγγλόφωνα που δεν την καταλαβαίνω. Δεν μου φαίνεται ότι τα παιδιά αυτά πάνε καλά. Αν και είχαν όλα τα εχέγγυα και τις προϋποθέσεις. Και το χειρότερο, δεν νομίζω ότι θα ξαναγυρίσουν στην αρχική τους θέση, λόγω της μεγάλης αλλαγής των πραγμάτων μετά την κρίση που γονάτισε όλο τον κόσμο».

Οι λόγοι της πτώσης είναι απλοί και ολοφάνεροι για κάποιο μυαλό έστω και λιγάκι υποψιασμένο, υποστηρίζει ένας γνωστός καλλιτέχνης:

  • «Η Έλενα Παπαρίζου προδιέγραψε η ίδια την καριέρα με την πρώτη της καλλιτεχνική κίνηση μετά την θριαμβευτική νίκη της ίδιας και της Ελλάδας στην Eurovision το 2005 που μπορούσε να την καταστήσει εσαεί την αγαπημένη όλων των Ελλήνων. Δεν είναι δυνατόν να νικάς την Eurovision και να έχεις όλο το σύμπαν στα πόδια σου, να είσαι τόσο κούκλα, ταλαντούχα, καλό παιδί, με δεκάδες προτάσεις, μόλις 23 χρονών και να πηγαίνεις στο μπουζουξίδικο «Fever» μαζί με τον Χρήστο Πάζη και τον Γιώργο Τσαλίκη. Αυτή η κίνηση υποδηλώνει την αδυναμία σκέψης, κρίσης και καλλιτεχνικής παιδείας».

Ναι αλλά από το 2005 έχουν περάσει δέκα χρόνια, και σ’ αυτό το διάστημα η Έλενα τα πήγαινε μια χαρά. Και ωραίες εμφανίσεις έκανε, και περιοδείες, και επιτυχίες είχε…. Τι συνέβη και τον τελευταίο καιρό τίποτα δεν είναι το ίδιο; Η πιο τελευταία της συνεργασία στον «Βοτανικό» με την Νατάσα Θεοδωρίδου και τον Λευτέρη Πανταζή ήταν χλιαρή επιτυχία. Όταν μάλιστα αρρώστησε ο Πανταζής και έφυγε, το μαγαζί πήγε φούντο. Μια πρώην φίλη της Έλενας μου εκμυστηρεύεται:

  • «Την κατέστρεψε ο περίγυρος της. Η λεγόμενη «αυλή». Όλοι αυτοί που την περιτριγυρίζουν καθημερινά και της φουσκώνουν τα μυαλά. Λάθος αποφάσεις, λάθος τραγούδια, λάθος επιλογές, λάθος φωτογραφίσεις… όλα λάθος»

Λοιπόν για να μην υπερβάλουμε δεν πιστεύω ότι η Έλενα καταστράφηκε. Ότι μπορεί να είχε τα τελευταία χρόνια αδύναμο έως μέτριο ρεπερτόριο, βασιλικότερους του βασιλέως συνεργάτες, αδιαφορία για την εικόνα της, που κακά τα ψέματα για την Έλενα ήταν στοιχείο εκ των ων ουκ άνευ και φήμες για καταχρήσεις, την οδήγησαν σε ένα- δύο επίπεδα πιο κάτω από το βάθρο του πρωτοπόρου καλλιτέχνη, χωρίς να έχει πάψει να είναι αγαπητή για να είμαστε απολύτως σωστοί. Μπορεί τα περιοδικά και τα blogs να ασχολούνται με τις σχέσεις της, με το αν φοράει κορσέ ή όχι, με το αν θα παντρευτεί, γιατί έγινε έξαλλη με τους τάδε παρουσιαστές και όχι με την καριέρα της, αλλά γι’ αυτό δεν ευθύνεται η Έλενα.

newego_LARGE_t_641_106662927

Υπήρξαν κάποια γεγονότα προσωπικής της φύσεως, που την ταρακούνησαν αρνητικά, και νομίζω ότι είναι απόλυτα κατανοητό. Η απώλεια του πατέρα της, ή ο χωρισμός της μετά από μακροχρόνια σχέση, είναι δυνατοί παράγοντες που μπορούν να σε αποδιοργανώσουν.

Ήταν λάθος επιλογή να πάει κριτής στο Dancing on Ice, εντελώς λάθος να πάει στην Σουηδία να διαγωνιστεί ξανά για την Eurovision και να αποτύχει, και όλη αυτή η δημοσιότητα γύρω από την προσωπική της ζωή, με την αυξομείωση του βάρους της, τον χωρισμό της, τον νέο σύντροφο της κτλ. δεν έχουν κάνει καλό γενικά. Μια κοπέλα που δουλεύει στην τηλεόραση και έχει σχεδόν την ίδια ηλικία με την Έλενα μου λέει:

  • «Πρέπει να καταλάβουν όλοι αυτοί που δουλεύουν για την Έλενα, ότι δεν είναι πια κοριτσάκι. Η Έλενα είναι γυναίκα. Μια γυναίκα που ευχαριστιέται τη ζωή, το φαί, το ποτό, το τσιγάρο, το σεξ… δεν μπορούν να συνεχίσουν να την αντιμετωπίζουν σαν μαθήτρια και να της δίνουν παιδαριώδη τραγούδια»

gkiofxjgez5603b9b8bf551

Οι σκέψεις που κάνω γύρω από την Έλενα– που επαναλαμβάνω την συμπαθώ πολύ- είναι για να καταλάβω τι συμβαίνει. Πιστεύω ακράδαντα ότι με ένα σωστό και καλό ρεπερτόριο η Έλενα θα επανέλθει, γιατί κάποια άλλα κορίτσια που προσπαθούν να μας επιβάλλουν δεν φτάνουν ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι.

Το όνομα της Έλενας ακούστηκε έντονα για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο θεατρικό μιούζικαλ Εβίτα, αφού όμως είχε ανακοινωθεί η Νατάσα Μποφίλιου, η οποία στην πορεία διαφώνησε και αποχώρησε. Η Εβίτα τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντίθετα είδαμε την Έλενα στο μιούζικαλ Nine, μαζί με άλλες 8 γυναίκες ηθοποιούς. Δεν πρόλαβα να την δω, γιατί, μην έχοντας επιτυχία, το μιούζικαλ κατέβηκε.

Νίκος Μουρατίδης

ΥΓ. Έλενα μου, θέλω να σε ξανακούσω σε ωραία τραγούδια. Όλοι οι συνθέτες και οι στιχουργοί θα ήθελαν να σου γράψουν. Οι καλύτεροι. Και δεν θέλω να σε ξαναδώ σε όλες αυτές τις σεξιστικές φωτογραφίες. Φτάνει. Δεν είσαι celebrity, καλλιτέχνης είσαι.

paparizoukapnisma

paparizou-nine

——————————-

Ένα blog για την ζωή, τον άνθρωπο και τις τέχνες. Ακολουθήστε το nikosonline.gr

Twitter: https://twitter.com/NikosOnLineGr

Pinterest: http://www.pinterest.com/NikosOnLine/

 

 

15 COMMENTS

  1. ειδικα ο χατζηγιαννης εχει γραψει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ιστορια και εχει ηδη χτισει απιστευτο ρεπερτοριο για την ηλικια του (35 χρονων) και εχει ακομα πολλα να δωσει (και μην τον βαζεις στην ιδια κατηγορια με ρουβα και παπαριζου, ειναι ερμηνευτης και τραγουδοποιος. να σκεφτεστε πρωτα πριν αμολησετε τις κακιες σας. οσο για το ποια τραγουδια σημειωνουν επιτυχια σημερα αστο, ειναι τραγικο. αν δεις οτι σκιζουν οι REC και η ντεμυ καταλαβαινεις. τα τραγουδια αυτων των καλλιτεχνων δηλαδη θεωρουνται καλυτερα? ελεος. ξαναλεω, να σκεφτεστε καλυτερα πριν εκφερετε την οποια αποψη.

  2. Και εσάς να υποθέσω ότι σας έβαλαν να προστατεύσετε την τιμή του Χατζηγιάννη ε; Κατ’ αρχήν φτιάξτε το ύφος σας, γιατί εδώ δεν είμαστε για τέτοιες συμπεριφορές. Όταν γράφουμε ένα κείμενο υπάρχει λόγος που το κάνουμε και το εξετάζουμε απ’ όλες τις μεριές. Δεν αμολάμε κακίες. Αυτό μάλλον εσείς έχετε συνηθίσει και το κάνετε. Όσο για την άποψη που εκφέρω, το κάνω μετά από πολύ σκέψη και αφού πρώτα έχω κάνει έρευνα. Πάντα επίσης ότι λέω το στηρίζω και το δικαιολογώ με παραδείγματα. Το δικό μου το blog δεν είναι ούτε σκανδαλοθηρικό, ούτε κουτσομπολίστικο. Ο.Κ;

  3. Θεωρώ πως παρ’όλου που όντως έχει καιρό να κάνει επιτυχία, ο τελευταίος της δίσκος είχε διαμάντια.Τραγουδάρες.Νομιζω άλλα πραγματα εφταιγαν.Λαθος επιλογες singles,προωθηση δεν υπηρχε κλπ.Επισης τον τελευταιο χρονο απο επιλογη της ειναι χαμενη απο την Ελλαδα και δουλευει στην Σουηδια οπου και τα παει περιφημα.Χρυσο single με τις πωλησεις που ισχυουν εξω και οχι στην Ελλαδα ε νομιζω ειναι σουπερ.Για να τελειωνω ομως η Ελενα εχει ταλεντο,ειναι ψυχαρα και εχει αστρο πανω της.Δε θα χαθεί,δεν μπορεί να χαθεί.Και οπως είπατε κ.Μουρατίδη τα κοριτσάκια που μας πασάρουν σήμερα δεν πιάνουν μια μπροστά της.Επιπλεόν,επιτυχια μπορέι να μην εχει κάνει η Ελενα εδώ και καιρό αλλά βλέπουμε τι τραγούδια γίνονται επιτυχιες σημερα.Και η μουσική περνά τεράστια κρίση.

    Υ.Γ Το οτι εχει 2 χρόνια να δουλεψει σε μπουζουκια δεν το βρίσκω κακό.Μακάρι να είναι από επιλογή της και αυτό.Μακάρι να μην ξαναμπεί ποτέ εκεί.Δεν της πάει.

  4. Κυριε Μουρατιδη εκτιμώ πολυ την μουσικη σας παιδεία εδω και χρόνια. Ωστόσο σε αυτο το άρθρο εχω μια ένσταση: πρώτον ο Χατζηγιαννης θέλησε και καταστράφηκε γιατι μόνος του έγραφε τις αηδίες που τραγουδούσε και αποφάσισε να παίξει σε τοσο εμπορικά μονοπάτια που δεν τον οδήγησαν καπου. Οσο για τον ρουβα, αποτελεί μια εικόνα, ενα προϊόν σαν σύνολο. Ποτε δεν υπήρξε ιδιαιτερα καλος τραγουδιστής. Επισης μονος του κινήθηκε σε ξένα χωράφια ( υποκριτική, παρουσιαη) στα οποια δεν ηταν και τοοοοσο καλος. Όσον αφορά την Ελενα, η επιλογή να συμμετάσχει ξανά στη Eurovision ηταν άριστη. Αυτη τη στιγμη εχει μια λαμπρή καριέρα και παλι στη σουηδια, και το λεω αυτο επειδη ζω στη σουηδια και το ζω απο μεσα. Επένδυσε και βγήκε κερδισμένη. Ηταν 7 χρονια ξεχασμένη στη σκανδιναβια. Και εν μια νυκτι επέστρεψε θριαμβευτικά. Οσο για τις μουσικές τις επιλογες, δεν ειναι οπως τα περιγράφει ο φιλος σας ραδιοφωνικός παραγωγός. Και αν πια δεν παιζει η Παπαριζου στο ραδιόφωνο ειναι γιατι ο έλληνας της κρίσης θελει παολα, παντελιδη και οτιδήποτε καταναλώνεται γρηγορα και ευκολα. Μια Ελενα με τη φωνη και το status που εχει δεν χάνεται. Τωρα αν ο έλληνας θελει πλεον να ακούει μονο σκουπίδια αυτο ειναι αλλο θεμα. Και καλα εκανε και έφυγε και ειναι ενα χρονο ση σουηδια..

    Με εκτίμηση.

  5. Το διάβασα προσεκτικά το κειμενο σας κ θα ηθελα να πω τν γνώμη μου. Πιστεύω ότι την Έλενα την αδικούν και δεν αδικεί μόνη της τον εαυτό της. Όσο αφορά τραγούδια αν ένας ραδιοφωνικός σταθμός έψαχνε λίγο τα τραγούδια της και στα 2 καινούργια cd θα καταλάβει τι τραγουδάρες έχει μέσα. Όσο αφορά τα προσωπικά της δεν νομίζω να τα βγάζει μόνη της προς τα έξω που το μόνο που κάνουν είναι να την ρωτάνε συνέχεια γι αυτό. Τώρα αν εσείς όντως την συμπαθειτε αυτό το κείμενο μπορείτε να το στείλετε εσείς στην Ελενα να της δείξετε τι γίνεται. Ευχαριστώ

  6. Κύριε Μουρατίδη,
    Καταρχάς θα ήθελα να σας συγχαρώ για το τόσο εύστοχο και καλοπροαίρετο άρθρο! Συνήθως τα άρθρα που αφορούν την πορεία της Έλενας προέρχονται από αδαείς ως προς τα μουσικά δρώμενα ανθρώπους, που απλά αναλώνονται στην καταστροφολογία και στην έντονη επίκριση του καλλιτέχνη. Αντιθέτως, εσείς δείξατε όντως συμπάθεια προς το πρόσωπο της Έλενας και ενδιαφερθήκατε πραγματικά να κάνετε μια ουσιαστική κριτική. Επιτέλους κάποιος που δεν διακηρύσσει την «καταστροφή» της Παπαρίζου!

    Ως φαν της Έλενας, έχω μοιραστεί τον ίδιο/ιους προβληματισμό/ούς («Οι σκέψεις που κάνω γύρω από την Έλενα[…]είναι για να καταλάβω τι συμβαίνει.»). Είναι σίγουρο ότι πλέον η πορεία της δεν είναι αυτό που θα λέγαμε σταθερή εν αντιθέσει με τα προηγούμενα χρόνια (2003-2008/9). Μετά την τελευταία της μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία με το Baby it’s over και το All the time που ουσιαστικά ήταν συνεργασία, κανένα άλλο κομμάτι της δεν ακούστηκε πολύ. Κατ’ εμέ δεν είναι σφάλμα του ρεπερτορίου της (Ο τελευταίος της δίσκος «Τι ώρα θα βγούμε;” Περιελάμβανε πολύ καλά κομμάτια –Ένα λεπτό, Δε θα κοιμηθείς απόψε, Επιτέλους μόνη, Ούτε κι εσύ, Δε θέλω άλλον ήρωα, Σώμα και ψυχή) αλλά ίσως κακή προώθηση (κακή επιλογή single για το Πόσο μ’αρέσει, μέτρια και λίγα video clips). Στα ραδιόφωνα ακούμε δυστυχώς συνέχεια τους ίδιους και τους ίδιους καλλιτέχνες που προσπαθούν να μας επιβάλλουν (Παντελίδης-Πάολα-Σταν-Φουρέιρα κλπ κλπ) ή και άτομα που αδυνατώ να αναγνωρίσω τη φωνή τους…

    Ωστόσο, το εκ νέου ξεκίνημα της στη Σουηδία το θεωρώ πολύ θετικό. Ποτέ δεν είναι αργά, αυτό που δεν επιδίωξε το 2005 αφού διάλεξε τα μπουζούκια (από τα μεγαλύτερα λάθη στην καριέρα της), το δοκιμάζει τώρα, με ωριμότερο ζήλο. Η συμμετοχή της στο Melodifestivalen δεν ήταν αποτυχημένη αφού το Survivor έγινε χρυσό στη Σουηδία και ακούστηκε πολύ, όπως πληροφορήθηκα από Σουηδούς φίλους και Έλληνες ομογενείς. Την έφερε από την αφάνεια στο προσκήνιο ανοίγοντας το δρόμο για περισσότερες εμφανίσεις εκεί και ίσως και νέες επιτυχίες. Δεν μπορώ να καταλάβω πως όλοι όσοι υποστήριζαν ότι «Η Παπαρίζου χαραμίζεται που δεν κάνει κάτι και στο εξωτερικό» τώρα υποστηρίζουν ότι έχει εμμονή με τα αγγλόφωνα κομμάτια. Ευελπιστώ σε μια ανοδική πορεία στη σκανδιναβική χώρα που πιστεύω ότι θα είναι πολύ ευεργετική.

    Εύχομαι επίσης να μην την ξαναδώ στα μπουζούκια. Δεν της πάει και για αυτό και το σχήμα στο Βοτανικό δεν είχε επιτυχία. Δεν θα πάει κανείς να πετάξει γαρύφαλλα στο «Η καρδιά σου πέτρα» και στο «Μαζί σου». Ούτε το κοινό στο οποίο απευθύνεται η Έλενα είναι πολύ των μπουζουκιών, καθώς δε μπορεί να πληρώσει τραπέζι για να τη δει, και αν το κάνει θα το κάνει μία φορά.

    Συμφωνώ απόλυτα με τη φράση:” έχει πολύ καιρό να ασχοληθούμε με την καλλιτεχνική της ιδιότητα και όχι με την προσωπική της ζωή”. Ιδίως από το 2011 και μετά, στο internet συνεχώς πλήθαιναν τα κακεντρεχή άρθρα, οι ειδήσεις που αφορούσαν την προσωπική της ζωή και μόνο, τα πολυσυζητημένα –όχι άλλο κάρβουνο- κιλά, το τι φόρεσε και το τι δεν φόρεσε, που έχει καταντήσει γελοίο και κουραστικό. Άσκοπη υπερπροβολή και λασπολογία, που πείθει τους αφελείς και τους προκατειλημμένους. Η Έλενα επίσης οφείλει να γίνει πιο προσιτή και φιλική όσον αφορά την επικοινωνία με τους fans μέσω των social media. Όπως πολύ ορθά αναφέρατε, δε χρειάζεται συνεντεύξεις με photoshop που βγάζει μάτι και να αναφέρεται στα χιλιοειπωμένα σε ανάλογες συνεντεύξεις θέματα
    (τουλάχιστον 2 χρόνια έχω να διαβάσω ολόκληρη συνέντευξή της γιατί βαριέμαι να βλέπω τις ίδεις ερωτήσεις, τα ίδια θέματα και 0 ανάδειξη της τραγουδιστικής της ιδιότητας) με ελάχιστες νύξεις στα καλλιτεχνικά της βήματα, αλλά απλές καθημερινές φωτογραφίες, που αποπνέουν οικειότητα και δείχνουν ότι η Έλενα είναι το αξιαγάπητο και αυθόρμητο κορίτσι της διπλανής πόρτας (ακριβώς όπως τη γνωρίσαμε και την αγαπήσαμε) και όχι μια απόμακρη star, ούτε εγώ θέλω να την ξαναδώ «σε όλες αυτές τις σεξιστικές φωτογραφίες» . Αρκεί και ένα απλό retweet για να «τουμπάρει» έναν fan, πραγματικά! Ε και κανά reply που και που δε θα μας πείραζε. 😛 Πολύ καλή η κίνησή της με τη φωτογραφία της και το κειμενάκι για το κάπνισμα. Αλλά όλοι αυτοί που της συμπεριφέρονται σαν να είναι 5χρονο έσπευσαν να κατακρίνουν ακόμη και αυτό ή με αινιγματικούς-παραπλανητικούς τίτλους «Η Έλενα Παπαρίζου παραδέχεται τον εθισμό της…»… ταραταταταν αποκαλυπτήρια: ΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ! Και μαντέψτε! Η μισή Ελλάδα καπνίζει! ΝΑΙΙΙ! Αλλά και πάλι από όλη την ενήλικη και ανήλικη καπνίστρια Ελλάδα, το μέγα σφάλμα διαπράττει η Παπαρίζου.

    Οι δύο τελευταίες σας παράγραφοι με βρίσκουν και αυτές απόλυτα σύμφωνη! Οι πάμπολλες συζητήσεις μεταξύ fans έχουν αποδείξει περίτρανα ότι οι περισσότεροι ενδιαφερόμαστε για την καλλιτεχνική πορεία του καλλιτέχνη που υποστηρίζουμε (και φυσικά να είναι καλά και σε προσωπικό επίπεδο, από αγάπη και όχι από κουτσομπολιό). Δεν ξέρω κατά πόσο μία pop star τύπου Παπαρίζου θα μπορούσε να ακολουθήσει το low profile καλλιτέχνιδων όπως Ζουγανέλη-Μποφίλιου (τις οποίες εκτιμώ και επίσης είχα στο μυαλό μου ως ενδείξεις καλλιτεχνών που απασχολούν μέσω της τέχνης τους), αυτό που ξέρω είναι ότι η Έλενα είναι ένας καταπληκτικός τραγουδιστικός χαμαιλέοντας που μπορεί να υποστηρίξει πάνω από ένα είδος μουσικής, και να προσαρμοστεί σε διαφορετικά μουσικά περιβάλλοντα.
    Δεν αξίζει στην Έλενα να βρίσκεται κάπου κατώτερα από εκεί που πραγματικά αξίζει να είναι και μπορεί να είναι γιατί έχει όλα τα φόντα! Ελπίζω να βρεθούν κι άλλοι συνειδητοποιημένοι άνθρωποι και γνώστες της μουσικής όπως εσείς που πιθανότατα με την ουσιαστική κριτική τους να καταφέρουν να προσφέρουν μια χρήσιμη συμβουλή στην Έλενα. Αλλά ό,τι κι αν λέμε, αποτέλεσμα θα υπάρχει μόνο αν ο αποδέκτης του μηνύματος (εν προκειμένω η Έλενα), το λάβει.

    ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη για τη μεγάλη έκταση του κειμένου μου, αλλά το άρθρο σας υπήρξε η αφορμή να εκφράσω και τους δικούς μου προβληματισμούς για ένα ζήτημα που με έχει απασχολήσει αρκετά, ακριβώς επειδή δεν αξίζει να έχουν επιτυχία «τα κοριτσάκια που δε τη φτάνουν ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι» όπως αναφέρατε και γενικά δεν αξίζει να χαραμιστεί.
    Με εκτίμηση. 🙂

  7. Διάβασα όλα τα σχόλια και με κάποια συμφωνώ και με κάποια άλλα διαφωνώ και από τις 2 πλευρές. Ο χατζηγιάννης είναι ένας καλός ερμηνευτής και κατάφερε να τον ακούμε χωρίς να τον βλέπουμε και να καταλαβαίνουμε αμέσως ποιος είναι. Αυτό είναι μεγάλη επιτυχία γιατί ας μην ξεχνάμε πως την εποχή που ζούμε όλοι ακούγονται πάνω-κάτω το ίδιο. Δεν ξεχωρίζεις εύκολα την φωνή και το ύφος ενός καλλτέχνη πια. Έκανε όμως κι αυτός το ίδιο ατόπημα με την Παπαρίζου. Κατάφερε να ασχολούνται όλοι περισσότερο με τον δεσμό του με την κυρία Μακρυπούλια (αν θα την παντρευτεί ή όχι κτλ, κτλ) και λιγότερο πλέον με την καριέρα του. Θα ξαναέρθει στα ίσα του πιστεύω… Όσον αφορά την Παπαρίζου, θα συμφωνήσω 100% μαζί σας κύριε Μουρατίδη. Αυτή την κοπέλα την έχω στην καρδιά μου, δεν ξέρω μου βγάζει κάτι πολύ θετικό αλλά τελευταία λίγο…έχασε τον καλλιτεχνικό της δρόμο. Να πω την δικιά μου άποψη πού πιστέυω έκανε το λάθος? Η Έλενα, ενώ είχε όλα τα φόντα να πάει ακόμη πιο ψηλά γιατί τα είχε όλα , ας μην γελιόμαστε, αυτή πήγε να το “πάιξει” λίγο η κοπέλα της διπλανής πόρτας, η προσιτή και έχασε αυτή την λάμψη που είχε μέχρι τότε. Δική μου, ταπεινή άποψη βέβαια!! όσο για τον ρουβά, ε, εδώ δεν μπορώ να είμαι εντελώς αντικειμενική γιατί πρόκειται για σταρ. Ξέρετε, δνε μπορέι εύκολα ο καθένας να αποκτήσει αυτόν τον τίτλο. Λίγοι είναι οι σταρ στην Ελλάδα. Αυτός τον κέρδισε με το σπαθί του. Δεν έχω ξαναδεί άλλον καλλιτέχνη, ενώ δεν εχει την καλύτερη φωνή, να είναι τόσο πειθαρχημένος, τόσο παθιασμένος με αυτό που κάνει, να έχει τέτοια ένταση και σκηνική παρουσία. Και όσον αφορά την αναζήτησή του σε άλλα μονοπάτια, όπως αυτόν της υποκριτικής, νομίζω πως κι εκεί έχει πολύ επιτυχία γαιτί ακριβώς, αν έχεις αυτό το χάρισμα του πάθους και της ενέργειας και της θέλησης, δεν μπορεί, θα τα καταφερεις παντού. Καλή συνέχεια κύριε Νίκο μας και καλές γιορτές σας έυχομαι!!

  8. Είχα την τύχη να δω την παράσταση Nine την περασμένη Παρασκευή. Η Έλενα Παπαρίζου κλέβει την παράσταση με τη φωνάρα της. Δεν είναι κακό να εμφανίζεται σε ένα τόσο καλό και υψηλών προδιαγραφών μιούζικαλ στο ωραιότερο θέατρο της Αθήνας. Πού να εμφανιστεί? Σε μπουζουξίδικο? Τι καινούργια δισκογραφία να κάνει όταν η οικονομική κρίση και το ίντερνετ έχουν αποδεκατίσει τις δισκογραφικές εταιρίες? Το ίδιο ισχύει για όλους όσους δεν είναι λαϊκοί τραγουδιστές. Ας μην τους “εξαφανίζουμε” λοιπόν με άστοχα συμπεράσματα.

  9. Το άρθρο απ’ ότι θα προσέξατε δεν βγάζει συμπεράσματα. Αναρωτιέται για το τι συμβαίνει και κάποιες φορές γίνεται και συμβουλευτικό…… για διαβάστε το σας παρακαλώ προσεκτικά

  10. Συγγνώμη κ.Μουρατίδη το ότι δεν είχε επιτυχία το Nine και κατεβηκε απο που προέκυψε; είναι μεγάλο λάθος αυτό.Τα πήγε περίφημα και είχε πάρει και παράταση για μερικές παραστάσεις ακόμα.Και μάλιστα σε ένα τόσο μεγάλο θέατρο όπως το Πανθεον.Μέχρι τον Ιανουάριο ήταν να παίξει από την αρχή γιατί μετά ξεκινούσε το Victor Victoria.Η Παπαρίζου δε,έκλεβε τις εντυπώσεις στη συγκεκριμένη παράσταση και πήρε διθυραμβικές κριτικές.Το ότι “χάθηκε” από την άλλη είναι και δική της επιλογή καθώς τα τελευταια 2 χρόνια προτίμησε να δουλέψει κυρίως στη Σουηδία.Δικαίωμα της.Και καλά έκανε κατά την άποψη μου γιατί είναι μια χώρα που μπορεί να της δώσει πολλά περισσότερα καλλιτεχνικά και περισσοτέρες επιλογές.Ειδικά για ένας είδος όπως αυτό που εκπροσωπει.Γιατί κακά τα ψέματα η ποπ μουσική στην Ελλάδα γενικά δεν έχει πέραση τα τελευταία χρόνια στα ραδιόφωνα.Τα λαϊκά και τα σκυλάδικα πάλι,τα έχουν κατακλύσει.Εν πάσει περιπτώσει όμως,γνωρίζω πως ετοιμάζει πράγματα σε λίγο καιρό,ενώ το καινούργιο της τραγούδι το θεωρώ καταπληκτικό.Και τα πάει ήδη πολύ καλά.

  11. Α επίσης για την Εβίτα.Έχει εξηγήσει η ίδια η Έλενα γιατί τελικά είπε όχι αλλά και γιατί δεν ανέβηκε γενικά ποτε η παράσταση.Εξήγησε πως το συζητούσε και το προσπάθησε αρκετο καιρό αλλά η φωνή της δεν ταίριαζε με το ρεπερτόριο,καθώς το έργο είναι στηριγμένο πανω σε σοπράνο φωνή ενώ η ίδια είναι μέτζο.Αλλά περα από αυτο η παράσταση δεν ανέβηκε ποτέ γιατί υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα δικαιώματα.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here