Το κορίτσι φαινόμενο

Η Σοφία Μανουσάκη έγινε 23 ετών και αν διαβάσει κανείς το βιογραφικό της, σίγουρα θα μείνει με το στόμα ανοιχτό. Είναι το κορίτσι φαινόμενο. Έχει κάνει ήδη πράγματα- που άλλες σοβαρές καλλιτέχνιδες τα έκαναν στα 40 και στα 50 τους….

6
272

Η Σοφία Μανουσάκη έγινε 23 ετών και αν διαβάσει κανείς το βιογραφικό της, σίγουρα θα μείνει με το στόμα ανοιχτό. Είναι το κορίτσι φαινόμενο. Έχει κάνει πράγματα – που άλλες σοβαρές καλλιτέχνιδες τα έκαναν στα 40 και στα 50 τους….

Η Σοφία Μανουσάκη γεννήθηκε 2 Αυγούστου του 1995 στην Κρήτη, και είχε την τύχη να την ανακαλύψει ο Στέφανος Κορκολής σε μια ακρόαση τον Ιούνιο του 2013. Αυτό ήταν. Με την άδεια των γονιών της, ήρθε στην Αθήνα και ξεκίνησε μία εντυπωσιακή καριέρα στο χώρο της καθαρά έντεχνης μουσικής.

Την γνώρισα μόλις είχε έρθει στην Αθήνα, όταν μας κάλεσε ο Στέφανος σε μια βραδιά να την ακούσουμε να τραγουδάει live και να μας την γνωρίσει. Είχα εντυπωσιαστεί που ένα κορίτσι σχεδόν 18 ετών, είχε τραγουδήσει υπέροχα, μερικά από τα πιο δύσκολα Ελληνικά τραγούδια, και του το είπα: «την πέταξες κατ΄ ευθείαν στα βαθιά», γέλασε και μου είπε ότι είναι φτιαγμένη για τα δύσκολα…

Αποκάλυψη μεγατόνων

Σήμερα, στα 23 της και 5 χρόνια μετά, έχει ήδη στο ενεργητικό της πάνω από 70 συναυλίες σε Ελλάδα και εξωτερικό και δύο διπλούς χρυσούς δίσκους, σε έργα του Μίκη Θεοδωράκη. Δεν είναι τυχαίο ότι ο οικουμενικός μας μουσουργός Μίκης Θεοδωράκης την αποκάλεσε «αποκάλυψη μεγατόνων» ενώ η Μαρία Φαραντούρη την χαρακτήρισε ως «το τέλειο μουσικό όργανο».

Σημαντικοί σταθμοί σ’ αυτή τη τόσο σύντομη αλλά και τόσο σημαντική πορεία της μπορούν να θεωρηθούν το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου, η Ακαδημία Σοπέν της Βαρσοβίας, το θέατρο Alhambra στο Παρίσι, όπου παντού απέσπασε διθυραμβικές κριτικές.

ΣΟΦΙΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ, ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ΚΑΒΑΦΗΣ, SOFIA MANOUSAKI, KORKOLIS, nikosonline.gr

Μάλιστα πολύ πρόσφατα, κατόπιν επιθυμίας του Μίκη Θεοδωράκη, ερμήνευσε έργα του στην Κολωνία, παρουσία του ίδιου του συνθέτη, ενώ πριν από λίγες μέρες, εμφανίστηκε για πρώτη φορά, στο θέατρο Ηρώδου Αττικού, στα πλαίσια φιλανθρωπικής συναυλίας για την ενίσχυση του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ», δίπλα στη Μαρία Φαραντούρη και τον Στέφανο Κορκολή, ερμηνεύοντας έργα του Μίκη Θεοδωράκη, γνωρίζοντας την αποθέωση στο κατάμεστο με 5.000 θεατές Ηρώδειο (φωτογραφία επάνω).

Μέσα στην ποίηση του Καβάφη

Επίσης, για ακόμη μια φορά η Σοφία ερμήνευσε τον περασμένο Σεπτέμβρη, στα πλαίσια των “Καβαφείων 2017”, στην Όπερα του Καΐρου και στη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, τα τραγούδια του Στέφανου Κορκολή βασισμένα σε ποιήματα του Κ.Π. Καβάφη. Για άλλη μια φορά απέσπασε το θαυμασμό για το ταλέντο και την ωριμότητα, με την οποία τραγούδησε αυτά τα δύσκολα και υπέροχα κομμάτια. Τα τραγούδια αυτά κυκλοφόρησαν με τίτλο «Θα’ θελα αυτήν την μνήμη να την πω» . Πρόκειται για ένα διπλό cd, που περιέχει μελοποιημένα και συμφωνικά (ορχηστρικά) έργα, εμπνευσμένα από ποιήματά του τεράστιου Αλεξανδρινού ποιητή μας.

ΣΟΦΙΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ, ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ΚΑΒΑΦΗΣ, SOFIA MANOUSAKI, KORKOLIS, nikosonline.gr ΣΟΦΙΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ, ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ΚΑΒΑΦΗΣ, SOFIA MANOUSAKI, KORKOLIS, nikosonline.gr ΣΟΦΙΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ, ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ΚΑΒΑΦΗΣ, SOFIA MANOUSAKI, KORKOLIS, nikosonline.gr

6 COMMENTS

  1. Γνωρίζετε καλύτερα από εμένα προφανώς ότι αποκαλύψεις χωρίς τάισμα του συστήματος δεν γίνονται. Αυτοί που έφτασαν σαράντα και πενήντα δεν είχαν το πουγγί για να κάνουν καριέρα. Ξέρετε καλύτερα από εμένα πόσες και πόσες καλές φωνές και ταλέντα χάθηκαν σε μικρομάγαζα για ένα φθηνό μεροκάματο. Για την Ελλάδα μιλάμε μην ξεχνιόμαστε. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον γιακουματο σε μια τελευταία συνέντευξη του, που είπε τα ποσά που δίνει κάποιος για να προταθεί για βουλευτής. Στην Ελλάδα τα χρυσά αργύρια είναι το ταλεντο, όλα τα υπόλοιπα έπονται

  2. 1. Δηλαδή κατά την γνώμη σας, η Σοφία Μανουσάκη πλήρωσε τον Κορκολή να την αναλάβει και μετά πλήρωσε τον Μίκη Θεοδωράκη να της επιτρέψει να πει τα τραγούδια του;
    2. Επειδή όπως λέτε – ξέρω καλύτερα- μια και έχω δουλέψει στην δισκογραφία και με πάρα πολλούς καλλιτέχνες, σας λέω πως αν κάποιος δεν αξίξει, όσα χρήματα και να ξοδευτούν ΔΕΝ θα γίνει ποτέ τίποτα. Επίσης κάποιες φωνάρες που δεν έγιναν ονόματα- δεν φταίει το σύστημα ή το γεγονός ότι δεν είχαν πουγγί, αλλά ότι έκαναν δεκάδες λάθη και δεν είχαν μυαλό. Δεν νομίζω για παράδειγμα, ότι ο Γιάννης Πουλόπουλος (ελαιοχρωματιστής) ή ο Αντώνης Ρέμος (υδραυλικός) να είχαν “πουγγί” για να κάνουν καριέρα….

  3. Οκ εγώ δεν είμαι πουθενά σε όλα αυτά και δεν γνωρίζω από μέσα πράγματα και καταστασεις. Σίγουρα εάν δεν αξίζεις δεν τραγουδάς για το θεοδωρακη, είμαι καχύποπτη όμως για το πώς φτάνεις μέχρι τον Θεοδωράκη. Πάντως ευχαριστώ για την επικοινωνία μας και συγχαρητήρια για την σελίδα σας.

  4. Η εποχή του 60/70 ανεδειξε ανθρώπους που μέχρι σήμερα έχουνε αξία διαχρονική ήτανε πιο αγνή και δημιουργική εποχη. Ο Ρέμος είναι ένας άνθρωπος της εποχής προσωπικα δεν τρελαίνομαι και είμαι άνθρωπος της γενιάς του Ρέμου αλλά τρελαίνομαι για τον Πουλόπουλο και για όλη εκείνη την εποχή της καλλιτεχνικής υπεροχής!!! Καταλαβαίνετε ότι τα μεγέθη είναι άνισα !!!!! Θεωρώ ότι είναι άδικο να συγκρίνουμε τις φωναρες του τότε με τις φωνουλες του σήμερα και όχι μόνο!!!!

  5. Σήμερα άκουγα το σπασμένο καράβι από δύο διαφορετικες εκτελέσεις από τον Κάραλη 1975 απλά χωρίς ηχητικές υπερβολές και από την άλλη τον Μπάση, μουσικός δεν είμαι, απλά η διαφορά είναι συγκινητική. Η μουσική και η έκφραση της φωνής είναι η ψυχη. Το τραγούδι μεταλλάσσεται, διαφοροποιείται ανάλογα με την ψυχή εκείνου που το τραγουδαει. Για μένα τραγουδιστής είναι η ψυχή . Πέστε μου μια τραγουδίστρια η τραγουδιστή αντάξια της φωνής, αυτό το καταπληκτικό ηχόχρωμα που σε κάνει να ζαλιζεσαι όταν την ακούς της σωτηρίας Μπέλου

  6. Συγχαριτιρια για την σελιδα σας σας εμαθα μεσα απο τον αποδυτιριακια και σας παρακολουθω απο οποιο μερος του κοσμου και αν ειμαι επαγγελμα ναυτικος

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.