Τρόφιμα που είναι φάρμακα

1
95

alati-mesologiou-xondro-2

Όλοι ξέρουμε ότι τα σωστά τρόφιμα, μας γεμίζουν με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, αλλά ξέρετε ότι υπάρχουν τρόφιμα που μας προστατεύουν και από καθημερινά προβλήματα, όπως ο λόξιγκας ή τα εξανθήματα; Σίγουρο και καρατσεκαρισμένο.

————————————————————-

Μήλα για την καούρα

Ο καλύτερος τρόπος για να προλάβουμε εντελώς την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, κοινώς γνωστή ως καούρα, είναι να αποφεύγουμε τα αναψυκτικά, το μοσχάρι με μεγάλη περιεκτικότητα λίπους και τα τηγανητά. Ένα τρόφιμο, όμως, που πρέπει να κρατήσουμε στην καθημερινή μας διατροφή είναι το μήλο, που είναι πηγή πηκτίνης, μιας διαλυτής φυτικής ίνας, η οποία απορροφά τα οξέα του στομαχιού. Συν, τα δύο είδη οξέων που περιέχει το μήλο, μηλικό οξύ και τρυγικό οξύ, εμποδίζουν τα γαστρικά υγρά να “ξεφεύγουν” από το στομάχι. Τέλος, τα μήλα θεωρούνται αλκαλικά φαγητά, συνεπώς βοηθούν να ισορροπηθεί το pH του οργανισμού.

Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο

Αν αντιμετωπίζετε κίνδυνο χαμηλού δείκτη ασβεστίου, υπάρχουν τρόφιμα που μπορεί να σας βοηθήσουν να το ισορροπήσετε. Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του οργανισμού και πολύ χρήσιμο σε διάφορά. Οι γυναίκες επίσης που πριν την περίοδο, τα επίπεδα ασβεστίου στο αίμα τους πέφτουν, καλό θα είναι να καταναλώνουν περίπου 1 γραμμάριο ασβεστίου ημερησίως. Εκτός από τα γαλακτοκομικά προϊόντα, πλούσια σε ασβέστιο είναι τα αμύγδαλα, το μπρόκολο, τα φυλλώδη λαχανικά κ.α.

Ginger

Τζίντζερ για τους πόνους περιόδου

Η Κινεζική ιατρική χρησιμοποιεί το τζίντζερ, δηλαδή την πιπερόριζα, για πάνω από δύο χιλιετίες, καθώς βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και μειώνει τις φλεγμονές στους μύες. Ένας από αυτούς τους μύες είναι και η μήτρα, από όπου ξεκινούν οι κράμπες κατά την περίοδο. Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε λοιπόν, πως το τζίντζερ μπορεί να είναι το ίδιο αποτελεσματικό με ορισμένα παυσίπονα όσον αφορά τους πόνους περιόδου. Δεν θα ήταν κακό κορίτσια, τις δύσκολες ημέρες του μήνα να φτιάξετε ένα τσάι με πιπερόριζα. Πως σας φαίνετε;

Κράνμπερι για καλή λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος

Τα κράνμπερι περιέχουν προανθοκυανιδίνες (ανάθεμα με αν ξέρω τι είναι αυτό), οι οποίες είναι ουσίες που καταπολεμούν τα βακτήρια που μπορούν να προκαλέσουν ουρολοίμωξη. Φαίνεται πως το κάνουν αυτό με το να μην επιτρέπουν στα βακτήρια να προσκολλώνται στα τοιχώματα της κύστης. Αν πάσχετε ήδη από ουρολοίμωξη, τα κράνμπερι δεν πρόκειται να σας βοηθήσουν, αλλά η καθημερινή τους κατανάλωση μπορεί να προλάβει μελλοντικά ξεσπάσματα. Χμ!

3bf42039201994b1b1099642597358ac

Βρόμη για το έκζεμα

Για να ηρεμήσετε το κοκκινισμένο δέρμα που σας φαγουρίζει, κάντε το εξής: αλέστε 1/3 της κούπας βρόμη μέχρι να γίνει σκόνη, και αναμείξτε τη μέσα σε ζεστό νερό με τα χέρια σας μέχρι να γίνει πολτός και αλείψετε το μείγμα ακριβώς πάνω στην περιοχή που σας βασανίζει, για περίπου 10 λεπτά. Η αντιφλεγμονώδης δράση της βρόμης οφείλεται στην μεγάλη της περιεκτικότητα σε φυτοχημικά. Τέλειο!!! Ούτε φάρμακα, ούτε αλοιφές, ούτε δερματολόγοι….

lanes_1359287534_news

——————————————————–

0859314001347095131724

Θαλασσινό αλάτι για την ξηροδερμία

Το θαλασσινό αλάτι είναι καλό για να κάνουμε απολέπιση, μιας και οι πιο χοντροί και τραχείς του κόκκοι καθαρίζουν καλύτερα την επιδερμίδα από ξηρά και νεκρά κύτταρα. Αναμείξτε μία κούπα θαλασσινού αλατιού με μισή κούπα λάδι για μασάζ. Προσοχή, όμως: μην χρησιμοποιείτε το μείγμα σε ευαίσθητες περιοχές (όπως το πρόσωπο) καθώς μπορεί να τις ερεθίσει.

Γιατροσόφια που μπορούν να μας φανούν πολύ χρήσιμα!

concombre

Αγγούρι για τα πρησμένα μάτια

Αυτό ίσως να είναι από τα πιο κλασικά και δοκιμασμένα κόλπα, και όντως δουλεύει! Τα αγγούρια είναι κατά 95% νερό, και έτσι προσφέρουν μια ευχάριστη, δροσερή αίσθηση, η οποία κάνει τα αιμοφόρα αγγεία να συστέλλονται. Επιπλέον, το μέγεθος μιας φέτας αγγουριού ταιριάζει απόλυτα στο σχήμα των ματιών, και έτσι η δράση του “απλώνεται” εξίσου. Αφήνοντάς τα για 10 λεπτά είναι αρκετό για να νιώσετε πιο φρέσκοι.

Δαμάσκηνα για τη δυσκοιλιότητα

Τα αποξηραμένα δαμάσκηνα είναι πλούσια σε αδιάλυτες φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν το πεπτικό μας σύστημα να αποβάλλει ευκολότερα τα περιττώματα. Επίσης, δύο ουσίες που περιέχουν τα δαμάσκηνα, λειτουργούν σαν φυσικά καθαρτικά, η σορβιτόλη και η διϋδροφαινιλιζατίνη, και τα αποτελέσματα που έχουν στον οργανισμό μας είναι μακροπρόθεσμα, καλύτερα από τα κοινά φάρμακα κατά της δυσκοιλιότητας. Το σώμα μας, με τον καιρό, μπορεί να αναπτύξει ανοχή στις φαρμακευτικές ουσίες. Ένα ή δύο δαμάσκηνα την ημέρα είναι ό,τι πρέπει για να δώσουμε μια μικρή ώθηση στο πεπτικό μας σύστημα.

Ζάχαρη για τον λόξιγκα

Όταν μας πιάνει λόξιγκας, το διάφραγμα παθαίνει μια σειρά από μικρούς σπασμούς, αλλά μπορούμε να σταματήσουμε αυτή την αντίδραση βάζοντας μια κουταλιά ζάχαρη κάτω από τη γλώσσα μας. Η γλυκιά αίσθηση που μας προσφέρει η ζάχαρη πυροδοτεί το πνευμονογαστρικό νεύρο, που είναι το μεγαλύτερο κρανιακό νεύρο στο σώμα, ξεκινώντας από τον εγκέφαλο και καταλήγοντας στο διάφραγμα, ελέγχοντας τις λειτουργίες του στομαχιού. Και έτσι πάει περίπατο ο λόξιγκας…..

view_products

Κουρκουμάς για τις μολύνσεις

Ο κουρκουμάς, ή αλλιώς κιτρινόριζα, είναι ένα μπαχαρικό που στην Ινδία θεωρείται σχεδόν ιερό. Χρησιμοποιείται εκτεταμένα για την πρόληψη μολύνσεων και για τη θεραπεία πληγών. Αυτό οφείλεται στο βασικό του συστατικό, την κουρκουμίνη. Τα τρόφιμα που περιέχουν κουρκουμίνη έχουν ισχυρές αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Μελέτες, μάλιστα, έχουν αποκαλύψει ότι η κουρκουμίνη έχει τη δυνατότητα να σταματάει τα βακτήρια από το να πολλαπλασιάζονται. Συνεπώς, λίγος κουρκουμάς πάνω σε μια επιφανειακή πληγή μπορεί να δράσει σαν ένα εναλλακτικό αντιβιοτικό. Επίσης ένα ρόφημα με κουρκουμά καταπολεμά: Αϋπνίες, ανησυχία, κατάθλιψη, κρύωμα και δυσπεψία.

Γενικά ψάξτε εναλλακτικές λύσεις για μικροθεραπείες και μην καταφεύγετε στην εύκολη λύση των φαρμάκων ή των αλοιφών που συνήθως κοστίζουν πολύ και που χαλάνε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Βρείτε και διαβάστε τι καλό κάνει το κάθε βότανο…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Σαρδέλες

Πρώτα απ’ όλα είναι πλούσια σε εξαιρετικής ποιότητας ωμέγα 3 λιπαρά, σε ασβέστιο και το καλό με τη σαρδέλα είναι ότι έχει τον λιγότερο υδράργυρο από όλα τα άλλα ψάρια. Τρώτε για ένα μήνα 100 γραμμάρια σαρδέλες ανά 3-4 μέρες, και στο τέλος του μήνα παρατηρήστε τη διαφορά: στα μαλλιά σας, στο δέρμα σας, στον τρόπο που δουλεύει το μυαλό σας και η μνήμη σας, στη σιλουέτα σας, στις αρθρώσεις σας (όσοι έχετε προβλήματα). Είναι από τα λίγα τρόφιμα που κάνουν τόσα καλά.

Οι σαρδέλες, αυτά τα φτηνά και ταπεινά ψάρια, κάνουν χίλια δυο καλά.

1 COMMENT

  1. Τις σαρδέλες,δυστυχώς τις απαγορεύουν-όπως και
    πάρα πολλά άλλα καλά τρόφιμα-στις περιπτώσεις
    ουρικού οξέως!Όσο για δυσκοιλιότητα,καλό εώς
    απαραίτητο είναι να αποφεύγονται μπανάνες,
    πατάτες,χαρούπια και καρότα μαγειρεμένα.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here