Tο Facebook θέλει να χτυπήσει το Linkedin

0
81

screen-shot-2014-11-17-at-11-28-49-611x380

Και εργαλείο δουλειάς το Facebook από δω και πέρα. Στους χώρους εργασίας, με τις ευλογίες των εργοδοτών, σχεδιάζει να εισβάλει ο Mark Zuckerberg και σχεδιάζει μια νέα ιστοσελίδα για να διεισδύσει στην αγορά των εφαρμογών γραφείου. Οι χρήστες θα μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα με συναδέλφους τους και να κάνουν τις επαγγελματικές τους επαφές. Με τη σελίδα «Facebook at Work», η εταιρεία του Mark Zuckerberg με το 1 δισ. μέλη, φιλοδοξεί έτσι να ανταγωνισθεί τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου: Google, Microsoft και Linkedin.

Το νέο «προϊόν», όπως σωστά το χαρακτήρισε η εφημερίδα «Financial Times», θα μοιάζει με αυτό του Facebook, δίνοντας όμως τη δυνατότητα στους χρήστες να διατηρούν τις φωτογραφίες των διακοπών τους ή τις οργισμένες δηλώσεις τους έξω από τον χώρο εργασίας. Επιτέλους. Μπαίνεις να δεις ένα προφίλ για επαγγελματικούς λόγους και βλέπεις φωτογραφίες από μεθύσια, με τις γλώσσες έξω, με γκόμενες σε μπαλαμούτι….. και λες ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Οι εργαζόμενοι στο Facebook χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια τη νέα επαγγελματική σελίδα για τη δουλειά τους. Η δημιουργία εμπορικής σελίδας ξεκίνησε όμως μόλις πέρυσι, σε μία προσπάθεια αποκαθήλωσης της Linkedin από την πρωτοκαθεδρία της δικτύωσης μεταξύ εργαζομένων. Τη σελίδα της Linkedin χρησιμοποιούν κάθε μήνα 90 εκατ. χρήστες. Αυτό θέλει το Facebook να το καταστρέψει.

Για να καταστεί, όμως, αναπόσπαστο τμήμα του εργασιακού χώρου, το Facebook θα πρέπει πρώτα να κερδίσει την εμπιστοσύνη εταιρειών και οργανισμών, που επιθυμούν τη διατήρηση του απόρρητου χαρακτήρα των εσωτερικών τους επικοινωνιών. Πολλές επιχειρήσεις απαγορεύουν τη χρήση του Facebook στους χώρους εργασίας τους, έχοντας διαπιστώσει ότι οι εργαζόμενοι χάνουν χρόνο σε αυτό. Γιατί κακά τα ψέματα τo Facebook εξελίχθηκε μέσα σε μια δεκαετία, από μικρή ιστοσελίδα για τη χρήση των φοιτητών του Χάρβαρντ, σε παγκόσμιο δίκτυο, στο οποίο 1,35 δισ. άνθρωποι συνδέονται κάθε μήνα, με τα δύο τρίτα από αυτούς να επισκέπτονται τη σελίδα του δικτύου σε καθημερινή βάση.

Η εταιρεία έχει δεχθεί, όμως έντονες επικρίσεις για τη χρήση των δεδομένων χρηστών. Ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, είπε στην ετήσια συνέλευση των μετόχων, ότι οι πρόσφατες αλλαγές, που ενισχύουν την προστασία των δεδομένων χρηστών, αποτελούν σημαντικό σταθμό στην ιστορία της εταιρείας. Σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες, η εταιρεία του Zuckerberg δεν σκοπεύει να χρεώσει τους χρήστες της για τη νέα υπηρεσία Facebook at Work, σε μια προσπάθεια να καταστήσει τη σελίδα δημοφιλή. To Facebook εξασφαλίζει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του από τη διαφήμιση, ενώ όσο περισσότερο χρόνο ο χρήστης παραμένει συνδεδεμένος στο Facebook, τόσο τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας αυξάνονται.

facebook

linkedin_aftodioikisi

facebook-vs-work

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here